Novetats

Font: Ajuntament de Barcelona

Font: Ajuntament de Barcelona

┌ltima modificaciˇ: 25/05/2012

Un nou impuls per a la marca Barcelona

Un Consell Promotor, liderat per l'Ajuntament i impulsat des de la iniciativa Barcelona Creixement, regularÓ i dissenyarÓ un pla d'acciˇ conjunt per dotar-la d'un nou valor.

La marca Barcelona Ús un actiu econ˛mic clau per a la internacionalitzaciˇ i la captaciˇ d'inversions a l'└rea Metropolitana de Barcelona i a Catalunya. L'aposta constant per la innovaciˇ, la modernitat i el progrÚs econ˛mic, tŔcnic, artÝstic i social han permŔs a la ciutat assolir un prestigi i reputaciˇ que sˇn, alhora, una gran oportunitat per a les empreses. 

Des de la iniciativa Barcelona Creixement s'han definit mesures concretes per canalitzar i regular aquest potencial, per impulsar la marca Barcelona i dotar-la d'un nou valor que permeti la diferenciaciˇ i el posicionament de la ciutat a nivell global. 

AixÝ, es crearÓ una Consell Promotor, presidit per l'alcalde Xavier Trias, que estarÓ format per empresaris i institucions representants dels diferents grups de treball de la Taula Barcelona Creixement (FemCatBarcelona GlobalPimecCambra de Comerš de BarcelonaFCB,...) i experts en city branding. 

En funciˇ del posicionament quantitatiu i qualitat a nivell local i internacional de la marca Barcelona, aquest consell definirÓ el relat de la marca i un reglament d'˙s; en farÓ el seguiment; promourÓ la seva protecciˇ jurÝdica; detectarÓ potencionalitats i establirÓ un pla d'acciˇ conjunt de posicionament. 

En aquest sentit, es dissenyaran els elements d'imatge de la marca Barcelona (logotip, segell, lema,...) perquŔ puguin ser utilitzats per empreses i institucions. 

Mesura 12: Impulsar la marca Barcelona (pdf)

Veure totes les novetats

Consulta el ˙ltims butlletins informatius

Informaĺt-en

Subscriu-te al butlletÝ BarcelonaáNegocis si vols rebreáperi˛dicament informaciˇ sobre l'actualitat econ˛mica a Barcelona.